Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Citroen DS3


Ίσως το ομορφότερο supermini μικρο,καυτό,και γρήγορο!!!

Πάρα πολύ hot,extreme εμφάνισή,τα led φώτα,οι μεγάλοι προφυλακτήρες,τα trendy χρώματα όλα είναι υπέροχα,για αυτό άλλωστε πήρε και το βραβείο Top Gear Car Awards 2010,ας δούμε και τώρα λεπτομέρειες...
Η κορυφαία έκδοση του DS3 R,θα κατασκευάσει  1.000 κομμάτια.Ο κινητήρας θα είναι 1,6 λίτρων και με την υπερτροφοδότηση θα ξεπερνά τους 150 ίππους και τα 240 Nm ροπής των απλών εκδόσεων, και θα φτάνει τους 200 ίππους και τα 275 Nm ροπής. Οι αυξήσεις αυτές έχουν επιτευχθεί με νέο υπετροφοδότη, νέα εξάτμιση αλλά και επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας που ελέγχει τον κινητήρα. Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας που ακούει στο όνομα Citroen Racing και είναι υπεύθυνο για την προετοιμασία της αγωνιστικής C4 του Sébastien Loeb. Έτσι η βελτίωση προχωρά και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, με νέα αμορτισέρ και ελατήρια, χαμηλότερο κατά 15 χιλιοστά αμάξωμα, και μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός/πίσω κατά 30 χιλιοστά. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και τρυπητούς δίσκους, ενώ νέες ρυθμίσεις έχει και το ESP με έμφαση στη σπορ οδήγηση, με το σύνολο να ολοκληρώνεται με ζάντες 18 ιντσών. Έντονες είναι και οι αισθητικές διαφορές που αφορούν τόσο στους χρωματισμούς του αμαξώματος (τόσο εντός όσο και εκτός), καθώς υπάρχουν μπάκετ καθίσματα στο εσωτερικό για να συγκρατούν τέλεια το σώμα και ενδείξεις της συγκεκριμένης έκδοση παντού (μέσα και έξω).
Για της πιο μίκρες εκδόσης έχουμε 5 δυνατούς και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες, που πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5. Συγκεκριμένα υπάρχουν δύο κινητήρες πετρελαίου και 3 βενζινοκίνητοι. Οι δύο κινητήρες πετρελαίου είναι χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 90 και 110 ίππους και συνεργάζονται με το μηχανικό κιβώτιο 5 ταχυτήτων της Citroen. Αυτές όμως που ενδιαφέρουν τους περισσότερους από εμάς είναι οι τρείς βενζινοκίνητες εκδόσεις. Υπάρχουν λοιπόν οι γνωστοί κινητήρες χωρητικότητας 1,4 και 1,6 λίτρων με την μέγιστη ισχύ τους να φτάνει τους 95, 120 και 150 ίππους. Η έκδοση με τους 150 ίππους αφορά το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ της γαλλικής εταιρείας. Οι δύο πρώτες εκδόσεις (95 και 120 ίππων) συνεργάζονται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ εκείνη των 150 ίππων με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.







 πηγή:www.netcarshow.com,www.youtube.com,www.sportdrive.gr,www.autotriti.gr/

1 σχόλιο: