Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Porsche 911 991 No comment!!!


Το απόλυτο σπορ και χαρακτηριστικο αμάξι.


Τα σημεία που ξεχωρίζουν ασφαλώς είναι τα νέα μπροστά και πίσω LED φωτιστικά σώματα και οι εξωτερικοί πλαϊνοί καθρέπτες που είναι τοποθετημένοι πάνω στις πόρτες Το εσωτερικό του θυμίζει κάτι από τωρινή 997 αλλά έχει επηρεαστεί σαφώς από αυτό της Panamera, παρότι η Porsche αναφέρει στο δελτίο τύπου ότι είναι επηρεασμένο από την Carrera GT. Φυσικά όπως ξέρουμε δεν υπάρχει χειρόφρενο αφού έχει αντικατασταθεί από ηλεκτρικό κουμπί.
Η μέση κατανάλωση τόσο της απλής Carrera όσο και της Carrera S κυμαίνεται κάτω από 10 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να μειώνονται κατά 16% σε σχέση με το τωρινό μοντέλο. Αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο σύστημα Start/Stop, στο σύστημα θερμικής διαχείρισης και στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Η έκδοση Carrera πατά πάνω σε 19″ ζάντες στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ η Carrera S σε 20″.
Η Carrera φορά τον 3.4-λίτρων κινητήρα της Boxster S, ο οποίος θα αποδίδει 350 άλογα με την μέση κατανάλωση με το κιβώτιο PDK να ανέρχεται στα 8.2 λίτρα/100 χλμ (1.6 λιγότερα από την 911 997) με εκπομπές CO2 194 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα με το PDK κιβώτιο τα κάνει σε 4.6 δευτερόλεπτα (με το πακέτο Sport Chrono σε 4.4).
Η έκδοση Carrera S φορά έναν 3.8-λίτρων κινητήρα άμεσου ψεκασμού που αποδίδει 400 άλογα με την μέση κατανάλωση με το κιβώτιο PDK να ανέρχεται στα 8.7 λίτρα/100 χλμ (1.5 λιγότερα από την 911 997) με εκπομπές CO2 205 γρ/χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα με το PDK κιβώτιο τα κάνει σε 4.3 δευτερόλεπτα (με το πακέτο Sport Chrono σε 4.1).
Η Carrera Turbo θα φορά τον ίδιο κινητήρα με την S αλλά θα φημολογείται ότι θα αποδίδει 550 άλογα.
Υπάρχουν δύο κιβώτια διαθέσιμα της ZF, ένα 7-τάχυτο μηχανικό και ένα 7-τάχυτο αυτόματο PDK. Το σασί είναι από αλουμίνιο μειώνοντας έτσι το βάρος κατά 45 κιλά. Είναι κατά 6.35 εκατ. φαρδύτερη με το μετατρόχιο να μεγαλώνει κατά 10 εκατ. Η υβριδική έκδοση θα έχει ακόμη μεγαλύτερο μετατρόχιο για να χωρέσει ο ηλεκτροκινητήρας και θα παρουσιαστεί το 2016. Θα είναι κατά 12-15% αποδοτικότερη στη κατανάλωση καυσίμου.
Για πρώτη φορά η Porsche τοποθετεί στην 911 το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), ένα ενεργό σύστημα σταθεροποίησης το οποίο βρίσκεται στον επιπλέον εξοπλισμό της 911 Carrera S. Τι κάνει το εν λόγω σύστημα; Μειώνει την πλευρική κλίση στις στροφές έτσι ώστε τα ελαστικά να έχουνε πάντα την βέλτιστη θέση σε σχέση με την επιφάνεια του δρόμου ώστε να μπορούν να μεταφέρουν μεγαλύτερες πλευρικές δυνάμεις. Αυτό κάνει το αυτοκίνητο να παίρνει ακόμη γρηγορότερα τις στροφές.
Οι παραγγελίες της θα ξεκινήσουν από την 1η Σεπτεμβρίου με τις παραδώσεις να ξεκινούν από τις 3 του Δεκέμβρη. Η αρχική τιμή στη Γερμανία για την 911 Carrera ξεκινά από τα €88.038 και για την Carrera S από τα €102.436 συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%.



πηγή:autoblog.gr.youtube.com,netcarshow.com

1 σχόλιο: