Σελίδες

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Πάμε μια βόλτα???'Εχω 7.900 άλογα!!!


Υπάρχουν 3 Lamborghini Gallardo που αποδίδουν από 1300 έως 1550 άλογα, ένα Pontiac Trans που αποδίδει 1000 άλογα, ένα Toyota Supra με 1.250 άλογα αλλά και μια Dodge Viper 1.150 ίππων,και μια Suzuki Hayabusa 300 ίππων!!!!!

Οι Αμερικάνοι λατρεύουν την ταχύτητα είναι δεδομένο. 6 από αυτούς όμως φαίνεται ότι είναι παθιασμένη με αυτή και έτσι ο κάθε ένας τους έχει αυτοκίνητο το οποίο αποδίδει περισσότερα από 1000 άλογα. Συνολικά η παρέα όταν βγαίνει βόλτα παίρνει μαζί της 7.900 άλογα! Συγκεκριμένα, υπάρχουν 3 Lamborghini Gallardo που αποδίδουν από 1300 έως 1550 άλογα, ένα Pontiac Trans που αποδίδει 1000 άλογα, ένα Toyota Supra με 1.250 άλογα αλλά και μια Dodge Viper 1.150 ίππων. Μαζί τους υπάρχει και μια Suzuki Hayabusa 300 ίππων. Φτάνουν όμως οι αριθμοί, το video σε ποιότητα HD στη συνέχεια.
πηγή:www.youtube.com,www.autoblog.gr

1 σχόλιο:

  1. Γεια σου cfu σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου όσο το δυνατό συντομότερα
    Έχω να σου κάνω μία πρόταση .
    Παρεπιπτόντως , το blog σου είναι εξαιρετικό .

    Το email μου είναι: online.healthinfo.blogspot@gmail.com

    Σε παρακαλώ στείλε μου όσο το δυνατό συντομότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή